ویژگیهای یک سایت تجاری خوب چی هست؟
توجه به موضوعاتی که کارایی و تاثیر سایت را بالا میبرد باعث میشود یک سایت هر مبلغی را سرمایه گذاری میکند بتواند چند برابرش را بازگشت سرمایه (ROI) داشته باشد.
میدانیم در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی و هر کسب و کار اینترنتی، مهمترین بخش کار، طراحی یک سایت حرفه ای است که بتواند 3 کار مهم برای ما بکند:
- جذب (Acquisition)
- متقاعدسازی (convince) و
- تبدیل (convert).
در اینجا مهمترین ویژگیهای یک سایت تجاری خوب و حرفه ای که این 3 کار را بتواند انجام دهد را توضیح میدهم که بر اساس مطالعه 100 ها وبسایت موفق و ناموفق، استخراج شده و عبارتند از:
- توجه به E.A.T سایت
- داشتن مدل بازاریابی و در ساده ترین شکل ممکن داشتن STP
- تمرکز و تخصص در یک زمینه
- طراحی سفر مشتری و قیف فروش Sales Funnel
- جذابیت در نگاه اول
- توجه به تجربه کاربری یا CX و UX
- داشتن برند تعریف شده و مشخص
- توجه و درک نیت کاربری یا user intent
- آپدیت بودن
- داشتن محتوای همیشه سبز
- ارائه مطالبی با ارزش بالا برای اشتراکگذاری
- داشتن آفرها و پیشنهادهای ارزشمند و رایگان
- کپی رایتینگ
- ارائه ارزش پیشنهادی یکتا
- توجه به روانشناسی
- پاسخگو بودن
- داشتن CTAهای هدفمند
- خلاقیت بیشتر از تقلید و کپی
بذارید با هر کدام از اینها بیشتر آشنا بشیم. در ادامه این ویژگیها را بیشتر توضیح میدهم.
اگر شما یک سایت حرفه ای نیاز دارید که کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشید لازمه در دوره تدوین استراتژی سئو 84 شرکت کنید چون این موضوعات را در ویدیوهای آموزشی با مثالهای کاربردی بهشون پرداختیم و با پشتیبانی و آپدیت دائمی، همیشه میتوانید در این زمینه به روز باشید.
مفهوم E.A.T چیست و چرا باید در طراحی سایت و سئو توجه کنیم؟
الگوریتم E.A.T چیست؟
EAT مخفف چیست؟
از نظر گوگل، سایتهایی باعث رضایت بیشتر کاربران میشوند که دارای سه ویژگی در زمینه تخصصی کسب و کار خودشان باشند: اولا متخصص باشند (Expert)، دوما معتبر باشند (Authoritative)، سوما قابل اعتماد باشند (Trustworthy).
در کتاب گوگل گفته شده هر موضوعی که به جان و مال مردم ارتباط دارد را گوگل تنها در نتایج جستجوها، سایتهای دارای E.A.T را نشان میدهد.
چگونه گوگل تشخیص میدهد یک سایت،متخصص (Expert) است؟
موتور جستجوی گوگل با کمک الگوریتمهای هوش مصنوعی میتواند از روی محتوای غیرکپی و تخصصی که در یک سایت منتشر شده و به ابعاد مختلف یک موضوع پرداخته بفهمد آن وبسایت در آن زمینه حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
الگوریتمهای گوگل، این امکان را به گوگل داده اند که ارتباطات معنایی (semantic) بین موضوعات را درک کنند و اگر در وبسایتی به صورت حرفه ای با طراحی ساختار سایت حرفه ای (یعنی مرحله 5 تدوین سند استراتژی سئو) و لینکسازی داخلی راهبردی بین محتواهای سئو شده، درک کند چقدر یک سایت در یک حوزه، متخصص هست.
چگونه گوگل تشخیص میدهد یک سایت، معتبر (Authoritative) است؟
گوگل میداند که یک سایت معتبر و متخصص حتما توسط آدمهای مختلف در سایتها و شبکه های اجتماعی مختلف مورد نقد و برسی و معرفی و ارجاع دادن قرار میگیرد.
پس با نگاه کردن به تعداد، نوع و ارتباط معنایی و موضعی لینکهای خارجی (یا بک لینکها backlink) که سایتهای دیگر به یک سایت دادهاند میفهمد چقدر آن سایت در آن زمینه دارای اعتبار یا Authority است.
ابزارهای سئو سایت حرفه ای مثل MOZ.com هم با روشهای مشابه، به هر سایت یک اعتبار میدهند که یکی از شاخصهای کمی عملکرد (KPI) برای اندازه گیری این اعتبار، شاخص دامین اتوریتی یا Domain Authority یا به طور مخفف DA هست که مشخص میکند یک دامنه یا سایت چقدر معتبر هست.
در دوره جامع آموزش سئو 84 به صورت عملی و کاربردی توضیح میدهم چگونه میتوانید با لینکسازی کلاه سفید و برگزاری کمپین ریپورتاژ آگهی هوشمند و حرفه ای، اعتبار سایت را بالا ببرید.
چگونه گوگل تشخیص میدهد یک سایت، قابل اعتماد (Trustworthy) است؟
این مورد هم با ارائه مجوزها و نظر مشتریان راضی در سایت و روشهای مختلف قابل معرفی به گوگل هست.
داشتن مدل بازاریابی STP
یک وبسایت برای رسیدن به یک سری اهداف تجاری در کسب و کار، ایجاد میشود و معمولا اهداف بازاریابی دارد.
تدوین یک پلن بازاریابی (Marketing Plan) به تمرکز و بهره وری سرمایه گذاری روی بازاریابی و فروش، کمک بزرگی میکند، اما فقط تعداد انگشت شماری از کسب و کارهای تازه تاسیس این را میدانند یا برایش وقت و هزینه صرف میکنند.
یک مدل ساده ولی بسیار موثر در بازاریابی، مدل STP هست که در آن سه مرحله زیر را انجام میدهیم:
- بخش بندی مشتریان (Segmentation)
- انتخاب بازار/مشتریان هدف اصلی (Targeting)
- تعیین جایگاه و جایگاه سازی (Positioning)
تمرکز و تخصص
داشتن تمرکز، و نیچ مارکتینگ یکی از عوامل موفقیت در کسب و کار اینترنتی هست. برای مثال با اینکه سایت قدرتمند و بزرگی مثل دیجیکالا وجود دارد، خیلی از آدمها مثل من ترجیح میدهیم از سایتهای تخصصی در یک حوزه خرید کنیم.
دقیقا همین موضوع برای خود من در بحث سئو آنقدر مهم بود که با داشتن وبسایتی مثل سایت مشاوره اسفهلان با حدود 200 مطلب تخصصی، بحث خدمات سئو سایت و آموزش سئو و استراتژی سئو را تصمیم گرفتم در سایت جداگانه ای به صورت متمرکز و تخصصی تر کار کنم که تاثیر زیادی در الگوریتم EAT نیز دارد.
طراحی نقشه سفر مشتری و قیف فروش Sales Funnel
هر مشتری همانند یک سفر، مراحلی را طی میکند تا ما را پیدا کند و از سایت ما راهکاری (کالا یا خدماتی) را پیدا کند و خرید کند، به این مراحل، مراحل سفر مشتری گفته میشود.
وقتی ما به عنوان متخصص بازاریابی یا دیجیتال مارکتر میخواهیم مخاطبین (یا مشتریان بالقوه) را جذب، متقاعد و تبدیل به مشتری کنیم این مراحل را به صورت نقشه سفر مشتری طراحی میکنیم که نام دیگر آن قیف فروش یا Sales Funnel است.
این سفر وقتی شروع میشود که مشتری بالقوه ما، نیازی در ذهنش شکل میگیرد و قصد میکند راهکاری پیدا کند و شروع به جستجو میکند.
هنر بازاریابی یا مهندسی بازار با بازارشناسی شروع میشود و بازارشناسی یعنی تعیین بخشهای مشتریان و شناسایی نیاز آنها.
همانطور در مقاله و ویدیوی فرآیند سئو با استراتژی توضیح دادم؛ در مراحل اولیه تدوین استراتژی سئو، ما ابتدا بوم مدل کسب و کار یا بوم ناب را پر میکنیم و سپس، مدل S.T.P بازاریابی را اجرا میکنیم و برای هر بخش از مشتریان، پرسونای خریدار (Buyer’s Persona) را تدوین و ترسیم میکنیم.
سپس بر اساس هر پرسونای مشتری، بوم طراحی ارزش پیشنهادی را پر میکنیم.
اگر نمیدانید پرسونای مشتری یعنی چه، حتما مقاله پرسونای مشتری چیست و چگونه آماده کنیم را بخوانید.
اگر نمیدانید بوم ارزش چیست، حتما مقاله بوم طراحی ارزش پیشنهادی اسفهلان را بخوانید.
پر کردن بوم ارزش، به ما ایده های فرآوانی از دردها، منافع و کارهایی که مشتریان میخواهند انجام دهند را به ما میدهد و ما میتوانیم تحقیق کلمات کلیدی بسیار هوشمندانه و هدفمندی را برای تدوین سند استراتژی سئو داشته باشیم.
بعد از پر کردن بوم ارزش میتوانیم با یکی از مدلهای طراحی نقشه سفر مشتری یا طراحی مراحل هک رشد، قیف فروش و سفر مشتری را طراحی کنیم. برخی از این مدلها عبارتند از:
- مدل RACE
- مدل AIDA
- مدل 5A
- مدل AAARRR
در صورت نیاز به آشنایی با هر کدام از این موارد کافیست در بخش نظرات بپرسید تا در آپدیت بعدی این مقاله به طور کامل، توضیح دهم.
همچنین میتوانید برای دریافت مشاوره هک رشد و افزایش فروش اینترنتی و مشاوره سئو برای کسب و کارهای اینترنتی با شماره های سایت، تماس بگیرید.
جذابیت در نگاه اول (UI)
داشتن یک رابط گرافیکی (UI) جذاب برای وبسایت باعث میشود کاربر احساس رضایت داشته باشد و زمان بیشتری را در سایت ما صرف کند.
استفاده از هنر روانشناسی رنگها، ابعاد، تایپوگرافی، چیدمان، نسبت طلایی و کادربندی باعث میشود کاربر همه ی عناصر و المانهای صفحات سایت را ببیند و راحتتر تعامل کند.
طراحی UX و UI برای وبسایت بخش مهمی از مراحل طراحی سایت حرفه ای تجاری است و حتما یک سایت خوب تجاری باید بعد از تدوی سند استراتژی سئو و تعیین معماری صفحات (در مرحله 6 تدوین سند استراتژی سئو)، اقدام به طراحی رابط کاربری کند.
این کار معمولا در نرم افزارهایی مثل Figma و Adobe XD انجام میشود که از روی طرحهای آماده شده، میتوان پیاده سازی صفحات سایت را انجام داد.
توجه به تجربه کاربری یا CX و UX
تجربه کاربری یا تجربه مشتری (Customer Experience) بخش مهمی از بازاریابی و برندینگ هست که باعث فروش بالا و وفاداری مشتری (Customer Loyalty) میشود.
به مرور زمان، مشتریان وفادار، مشتریان دیگری را به صورت دهان به دهان معرفی میکنند و همچنین تکرار خرید آنها باعث درآمد بیشتر یک کسب و کار میشود.
در طراحی سایت توجه به تجربه کاربری در مرحله تدوین سند استراتژی سئو انجام میشود.
در مراحل تحقیق کلمات کلیدی، ارزشگذاری و اولویت بندی کلمات و دسته بندی و گروه بندی کلمات کلیدی به صورت ابرکلمات کلیدی بر اساس ماهیت کلمات و نیت کاربر از جستجو هر کلمه انجام میشود و سپس در مرحله طراحی معماری صفحات، چیدمان محتوایی هر صفحه، طوری انجام میشود که کاربر سریعتر، ساده تر، با اولویت بندی درست به خواسته خود برسد و احساس رضایت کند.
علاوه بر توجهی که به نیت کاربر و موضوع روانشناسی میشود، یک وبسایت باید از نظر فنی نیز درست باشد و موارد زیر در آن رعایت شود:
- طراحی وب سایت ریسپانسیو (که در هر دستگاهی مثل موبایل، لپتاپ و … وبسایت به درستی و متناسب با آن نشان داده شود)
- سرعت لود وبسایت
طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی وب سایت ریسپانسیو (Responsive) یا واکنشگرا؛ نوعی از طراحی است که در نظر گرفته میشود وبسایت یا فروشگاه اینترنتی در هر دستگاهی مثل موبایل، تبلیت، لپتاپ و …به درستی و متناسب با آن نشان داده شود.
بهینه سازی سرعت سایت
افزایش سرعت سایت و بارگزاری سریع صفحات سایت باعث رضایت کاربر و متعاقبا، موتورهای جستجو (گوگل) میشود.
این رضایت کاربری در نهایت روی فروش سایت نیز تاثیرگذار است.
در یک مقاله آموزشی یک چک لیست افزایش سرعت سایت آماده کرده ام که با مطالعه آن میتوانید با کارهای ساده، سرعت سایت را تا حد زیادی افزایش دهید. توصیه میکنم حتما این چک لیست را برای افزایش سرعت سایتتان مطالعه و اجرا کنید.
داشتن برند تعریف شده و مشخص
مدل جامع کسب و کار، هدف اصلی اش، برندینگ (Branding) است زیرا وقتی یک کسب و کار، برند میشود اعتبار و اعتماد مردم را جذب میکند و مردم در خریدشان نیازی به اقناع شدن یا برسی منطقی زیاد ندارند و بر اساس احساس قلبی و ذهنی خود سریعتر انتخاب میکنند از آن کسب و کار نام آشنا، خرید کنند.
معمولا برندسازی دارای سه مرحله تعریف برند (Define Brand)، ساختن برند (Build Brand) و بازاریابی و معرفی برند (Marketing the Brand) هست.
یک برند، المانهای زیادی دارد که به کمک آنها احساس و برداشت اصلی را در ذهن مخاطب خود به وجود میاورد. برخی از این المانهای مهم در برند عبارتند از:
- داستان برند (Brand Story)
- هویت بصری برند
- شخصیت برند
- پیام برند
- ارمغان برند
- جایگاه برند (Brand Positioning)
- قول برند
برندینگ باعث رهبری بازار (Market Leadership) میشود یعنی معمولا، اغلب کسب و کارهای رقیب، از برند راهبر تقلید میکنند.
ما با سئو کردن سایت، برند را معرفی و محبوب میکنیم و بعد برند به سئوی ما کمک میکند.
در دوره جامع سئو 84 و دوره اصول کسب و کار اینترنتی از آکادمی اسفهلان به این موضوع پرداخته ایم.
توجه و درک نیت کاربری یا user intent
هر جستجوی کاربر بر اساس خواسته و نیازی در لحظه اتفاق میافتد و اگر ما این هدف را درک کنیم با ارائه محتوای مناسب و هدایت کاربر به صفحه مرتبط، شانس جلب رضایت کاربر و متقاعدسازی و تبدیل او به مشتری را به دست میاوریم.
آپدیت بودن
هر وبسایتی دارای فعالیت جدی باشد میتوانیم ببینیم محتواهای خود را به روز میکند و همچنین محتواهای جدید منتشر میکند و با ترند روز خود را به روز نگه میدارد.
این موضوع علاوه بر کاربران و مخاطبین یک سایت، برای گوگل هم مهم هست و الگوریتم تازگی (Refreshness) گوگل، با روشهای مختلفی این مورد را مورد برسی قرار میدهد.
یک سئو کار متخصص میداند این فاکتور مهمی هست و باید بر اساس استراتژی سئو و داده های جمع شده از گوگل سرچ کنسول گوگل، محتوای سایت را آپدیت کند.
در مقاله و ویدیویی این مورد را قبلا توضیح داده ام. (افزایش ترافیک سایت با آپدیت هوشمند محتوا با گوگل سرچ کنسول)
داشتن محتوای همیشه سبز
محتوای سبز، محتوایی هست که با گذشت زمان از ارزش آن کاسته نمیشود. برای مثال راهنمای جامع انجام یک کار که همیشه مورد نیاز خیلی از آدمها هست، شاید هیچ وقت کهنه نشود.
برای تولید محتوای سبز بهتر است قبل از بعد از تدوین استراتژی سئو، نقشه محتوا (استراتژی محتوا) آماده شود و مطابق با چک لیست تولید محتوا، اقدام شود.
ایده های زیادی برای تولید محتوای همیشه سبز هست که در کارگاه آموزش تولید محتوای سئو 84 آنها را معرفی کرده ام.
ارائه مطالبی با ارزش بالا برای اشتراکگذاری
قبلا در یک پست در پیج اینستاگرام (@esfahlan.ir) ده دلیل اشتراک گذاری محتوا یا ویروسی شدن محتوا (پخش ویروسی محتوا) را معرفی کرده ام و چون موضوع بازاریابی ویروسی یا (viral marketing) و استفاده از موتور رشد ویروسی در هک رشد کسب و کار اینترنتی بسیار بحث مفصلی هست، در اینجا این موضوع را باز نمی کنم.
شما میتوانید با تماس با سایت مشاوره کسب و کار اینترنتی اسفهلان در این مورد اطلاعات بیشتری را کسب کنید.
داشتن آفرها و پیشنهادهای ارزشمند و رایگان
ارائه آفرها و پیشنهادهای رایگان، این فرصت را برای وب سایت فراهم میکند که اطلاعات تماسی مانند شماره تماس یا ایمیل از بازدیدکنندگان سایت را جمع آوری کند که این موضوع فوایدی دارد که مهمترین اونها عبارتند از:
- جمع آوری اطلاعات تماسی برای ایمیل مارکتینگ و SMS MArketing
- کاهش نرخ پرش یا Bounce Rate که در سئو سایتريال تاثیر منفی دارد
- آشنا کردن مخاطب با روند تهیه محصولات از سایت
- عمیق تر کردن ارتباط با مشتری
کپی رایتینگ
کپیرایتینگ یا تیترنویسی (Copy Writing) هنری است که تاثیر تبلیغات و محتواها را گاهی تا دهها برابر بالا میبرد.
پدر تبلیغات آقای دیود اُگیلوی میگوید:
شاید فاصله شما با موفقیت، فقط یک تبلیغ خوب هست.
ایشان در یک تست با اعمال تغییراتی روی آگهی متنی منتشر شده در یک آگهی نامه فهمید تعداد تماسها، حدود 19 برابر شد که همین موضوع به تنهایی نشان میدهد چقدر این موضوع در کسب و کار اینترنتی و افزایش توجه و افزایش بازدید سایت تاثیر دارد.
برای مثال در بهینه سازی سایت یکی از کارهای مهم، استفاده از کپی رایتینگ هست که باعث افزایش نرخ کلیک یا CTR میشود و به صورت مستقیم و غیرمستقیم هم بازدید سایت و هم فروش اینترنتی را افزایش میدهد.
در کارگاه آموزش تولید محتوای سئو، این موضوع را توضیح داده ام.
میتوانید با مطالعه کتاب کپی رایتینگ هم روشهای مختلف تیترنویسی را یاد بگیرید.
ارائه ارزش پیشنهادی یکتا
بخش مهمی از مدل کسب و کار، خانه ارزش پیشنهادی است. این موضوع آنقدر مهم هست که تیم Strategyzer یک کتاب مفصل در مورد طراحی ارزش پیشنهادی تالیف کرده و روشهای مختلف طراحی ارزش پیشنهادی را برای یک کسب و کار توضیح داده.
در بخش از کارگاه های اصول کسب و کار اینترنتی اسفهلان، این مورد را به صورت مفصل توضیح داده ایم.
همچنین در مقاله طراحی ارزش پیشنهادی یکتا در سایت اسفهلان، مفصل این موضوع را از دیدگاه متفکرین و طراحان کسب و کار مورد برسی قرار داده ام.
توجه به روانشناسی
آدمها هر کاری میکنند یا نمی کنند انگیزه هایی پشتش دارند. آنتونی رابینز در کتابها و کارگاههای آموزشی خود این موضوع را بهتر از هر شخص دیگری توضیح میدهد.
توجه به احساسات مخاطبین و نیازهای احساسی آنها باعث میشود طراحی سایت موفقی داشته باشیم که کاربر حس خوشایندی از تعامل با آن داشته باشد.
در بخش دلایل خرید در دوره اصول کسب و کار اینترنتی آکادمی اسفهلان به این موضوع مفصل تر میپردازیم.
پاسخگو بودن
همانطور که میدانیم ماموریت گوگل، ارائه بهترین پاسخ به نیاز و جستجوی یک شخص است.
هر چه یک وب سایت بتواند جنبه های مختلف یک موضوع (کلمه کلیدی یا مفهوم کلیدی) را با تولید محتوای پاسخگو، پوشش دهد، شانس جلب رضایت کاربر و گرفتن رتبه بالاتر در گوگل را به دست میاورد که باعث بیشتر دیده شدن و کلیک شدن و متعاقبا افزایش فروش میشود.
داشتن CTAهای هدفمند
دعوت به اقدام یا Call To Action یا CTA باعث میشود بازدیدکننده وبسایت با سایت ما تعامل داشته باشد و این کار مزایای بسیاری دارد که برخی از آنها عبارتند از:
- گرفتن اطلاعات تماسی از بازدید کننده
- امکان بازاریابی ایمیلی و پیامکی با اطلاعات دریافت شده از بازدیدکننده
- هدایت مخاطب یا مشتری بالقوه به قیف فروش
- اجرای مراحل هک رشد کسب و کار اینترنتی
خلاقیت و نوآوری
هر روز صدها سایت به وبسایتهای موجود اضافه میشه که همه در تلاشند مشتریان موجود در بازار را به خود جلب کنند و مشتریام هوشمندانه انتخاب میکنند کدام برایشان بهتر است.
نکته ای که برای طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کار لازم است بدانید این است که تقلید و کپی نکنید و از ایده ها و الهامات خودتان نیز در طراحی استفاده کنید.
امنیت وب سایت
امن بودن سایت نه تنها برای صاحب یک سایت، ضروری هست بلکه، از نظر گوگل نیز سایتهای امن، امتیاز بالاتری میگیرند و شانس دیده شدن در نتایج گوگل برای آنها بالاتر هست.
مهمترین ویژگی یک سایت امن این است که اطلاعات کاربران آن حفظ شود و از حملات امنیتی و اسپم شدن در آن جلوگیری شود که در چک لیست امنیت سایت موارد را با جزئیات کاربردی ارائه کرده ایم.
ویژگی های یک سایت فروشگاهی خوب چیست؟
سایت فروشگاهی یا فروشگاه اینترنتی مهمترین نوع از انواع وبسایتهای تجاری هست که بر موارد گفته شده دارای ویژگی های زیر نیز هست:
- به روز بودن قیمت کالاها در سایت
- به روز بودن موجودی کالاها در سایت
- داشتن مراحل خرید ساده و کوتاه
- داشتن جستجوی آجاکس
- داشتن بخش فیلتر محصولات
- داشتن صفحه قوانین فروش
- داشتن بخش جدول مشخصات محصولات
- استفاده از تکنیک های روانشناسی فروش در صفحات محصول
در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید تلاش شود، کاربر بتواند محصول مورد نظرش را انتخاب کند و با کمترین اقدام آن را سفارش دهد.
ویژگی های یک سایت خبری خوب چیست؟
سایت خبری یا خبرنامه یا مجله یا وبلاگ، نوعی از وبسایت هست که محتوای اصلی آن، اخبار یا مقالات است.
در اینجا برخی ویژگی های یک وبلاگ خوب را توضیح میدهم که رعایت آن باعث حرفه ای تر شدن سایت میشود.
این نوع وبسایت مهمترین تمرکزش بر دستهبندی و ارائه باکسهای محتوایی هست و داشتن ویژگی های زیر کمک میکند حرفه ای تر باشد:
- داشتن منوی آجاکسی
- داشتن اسلایدر محتوا
- داشتن باکسهای محتوایی برای هر دسته بندی
- نمایش باکس جدیدترین مقالات/اخبار
- نمایش پربازدیدترین مطالب سایت
- داشتن بخش نظردهی کامل
- به روز بودن محتوای سایت
- پیشنهاد مقاله جدید برای مطالعه بر اساس صفحه ای که کاربر در آن هست
- داشتن بخش خبرنامه و اشتراک خبرنامه
- داشتن بخش آگهی
- استفاده از تکنولوژی AMP برای نمایش سریع مقالات و اخبار در موبایل
- استفاده از لود آجاکسی مطالب
- سرعت لود بالا
- داشتن تصاویر شاخص هم اندازه برای تمام مقالات سایت
- داشتن چکیده مقاله برای تمام مطالب سایت
خدمات طراحی سایت حرفه ای تبریز
تیم استراتژی سئو 84 با تجربه طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی و بهینه سازی و سئو دهها سایت، استانداردهایی را برای طراحی سایت تجاری حرفه ای دارد که باعث میشود بازگشت سرمایه و موفقیت یک سایت را دهها برابر بیشتر از طراحی سایت ارزان و آماتور بالاتر ببرد.
برای مشاوره طراحی سایت در تبریز با ما تماس بگیرید.
برای کسب اطلاعات به روز و دقیق در هر کدام از موارد گفته شده میتوانید سوالات خود در مورد طراحی انواع سایت های اینترنتی، یا هزینه طراحی سایت حرفه ای را از ما بپرسید.
حالا نوبت شماست!
به نظر شما یک سایت حرفه ای چه ویژگیهایی دارد که موفقیتاش را بالاتر میبرد؟
مقالات پیشنهادی برای مطالعه:
موضوع ریسپانسیو بودن و سرعت سایت هم تاثیر دارد
بله این موارد جزو سئوی تکنیکال و بهبود تجربه کاربری هست و جزو موارد اصلی و بدیهی در طراحی سایت تجاری هست
هر چند باز برخی طراحان حتی این موضوعات بنیادی را نیز گاهی نادید میگیرند
تمام چیزی بود ک میبایست. کارتون درسته
ممنون از شما که وقت گذاشتین و مطالعه کردین
یادگیری و به کارگیری این موارد بخش بزرگی از علت موفقیت وبسایت تجاری هست
البته تجربه نشان داده حدود 1 درصد کسب و کارها، دارای نظم و انضباط کاری هستند و این موارد را با جزئیات و در عمل، اجرا میکنند
با تشکر، مقاله کاملی بود و اکثر نکاتی که لازمهی رسیدن یک وب سایت به درآمد هست رو مورد بحث قرار داده
روانشناسی رنگها، استفاده از المانهای جذاب بصری برای تمایز، تدوین راهنماهای کامل راجع به محصولات و خدمات و علی الخصوص نگهداری بروز وب سایت از نظر محتوا جزو مواردی هستن که زیاد رعایت نمیشن
در یک کلام وب سایتی که از لحاظ فنی کلی هزینه شده باشه اما از لحاظ محتوایی نه، شبیه مغازه ایه که تو بهترین نقطه شهر واقع شده اما یا جنسی توش نیست یا همیشه بسته است!
سلام
نکات بسیار مهمی را گفتید
دقیقا همینه
برای موفقیت یک سایت و افزایش فروش اینترنتی این موارد رعایت شود
سلام خیلی کاربردی بود
ممنون که وقت گذاشتین و مطالعه کردین و خوشحالم که براتون مفید بود