SEO Services
خدمات سئو
با توجه به دیربازده بودن و هزینه های سئو، تنها به وب سایتهایی خدمات سئو ارائه میکنیم که استراتژی سئو سایت خود را قبلا آماده کرده اند. در صورتی که بخواهید بر اساس پلن بازاریابی و مدل کسب و کارتان، استراتژی مناسبی بنویسید، میتواند از دوره آموزش تدوین استراتژی سئو و نمونه های ارائه شده استفاده کنید.
به دلیل سختیهای موجود در آموزش سئوکار جدید و داشتن محدودیت، هر ماه به تعداد محدودی از کاربران میتوانیم خدمات سئو و تدوین استراتژی سئو، ارائه کنیم. تمام تلاشمان را میکنیم با آموزش و جذب سئوکارهای باتجربه، خدمات باکیفیت و موثری ارائه کنیم.
تدوین استراتژی سئو
استراتژی سئو، معادل نصف کارهای سئو است و سئو بدون استراتژی معنی ندارد!
تولید محتوای سئو شده
تنها سایتهایی در نتایج گوگل کلیک میشوند که محتوای مفید و مرتبط دارند.
لیست خدمات سئو
خدمات سئو 3 ماهه
پلن یک (اقتصادی)-
سئوی 3 کلمه کلیدی اصلی و 12 کلمه کلیدی بلند
-
بررسی و برنامهریزی طبق استراتژی سئو
-
تولید 20 محتوای سئو شده و یکتا به طول 1200 تا 1600
-
آپدیت 10 محتوا با آنالیز سرچ کنسول
-
ساخت 30 لینک خارجی معتبر
-
ساخت 3 طرح اسکیما در 3 صفحه لندینگ
-
افزایش نرخ کلیک با کپی رایت 10 تیتر
-
طراحی 3 صفحه بر اساس استراتژی سئو
-
بهینه سازی DOM Elements در 3 صفحه
-
بهبود سرعت بارگزاری صفحات
-
بررسی رفع خطاهای search console
خدمات سئو 3 ماهه
پلن 2 (طلایی)-
سئوی 5 کلمه کلیدی اصلی و 16 کلمه کلیدی بلند
-
بررسی و برنامهریزی طبق استراتژی سئو
-
تولید 32 محتوای سئو شده و یکتا به طول 1200 تا 1600 کلمه
-
آپدیت 16 محتوا با آنالیز سرچ کنسول
-
ساخت 48 لینک خارجی معتبر
-
ساخت 5 طرح اسکیما در 5 صفحه لندینگ
-
افزایش نرخ کلیک با کپی رایت 16 تیتر
-
طراحی 5 صفحه بر اساس استراتژی سئو
-
بهینه سازی DOM Elements در 5 صفحه
-
بهبود سرعت بارگزاری صفحات
-
بررسی رفع خطاهای search console
-
غیرفعالسازی قابلیتهای بلااستفاده
-
بررسی و تولید 3 ریپورتاژ آگهی
خدمات سئو 3 ماهه
پلن 3 (الماسی)-
سئوی 7 کلمه کلیدی اصلی و 21 کلمه کلیدی بلند
-
بررسی و برنامهریزی طبق استراتژی سئو
-
تولید 44 محتوای سئو شده و یکتا به طول 1200 تا 1600 کلمه
-
آپدیت 20 محتوا با آنالیز سرچ کنسول
-
ساخت 66 لینک خارجی معتبر
-
ساخت 7 طرح اسکیما در 7 صفحه لندینگ
-
افزایش نرخ کلیک با کپی رایت 22 تیتر
-
طراحی 7 صفحه بر اساس استراتژی سئو
-
بهینه سازی DOM Elements در 7 صفحه
-
بهبود سرعت بارگزاری صفحات
-
بررسی رفع خطاهای search console
-
غیرفعالسازی قابلیتهای بلااستفاده
-
بررسی و تولید 5 ریپورتاژ آگهی
-
بهینه سازی دستی دیتابیس سایت
SEO Services FAQ
سوالات پرتکرار کارفرمایان خدمات سئو
هدف اصلی سئو این است که ورودی های کاربران جدید از موتورهای جستجو (مثلا از گوگل) را افزایش دهیم. لذا ما دو سنجه ی مهم داریم که با آن میتوانیم تشخیص دهیم سئوکار، کارش را درست انجام میدهد:
- سنجه 1: بهبود جایگاه ما در گوگل به طور مستمر (این مورد را از طریق ابزار رایگان گوگل سرچ کنسول میتوانیم ببینیم)
- سنجه 2: تعداد کلیکهای کاربران یا همان تعداد ورودی بازدیدکنندگان جدید از گوگل (این مورد را هم در ابزار رایگان Google Search Console میتوانیم رصد کنیم)
علاوه بر این دو سنجه (KPI) مهم، میتوانیم گزارشی ماهانه از کارهایی که سئوکار انجام داده را دریافت کنیم.
بسته به سختی کلمات و نوع بیزینس این موارد در پلن های خدمات سئو متفاوت است که میتوانید در صفحه خدمات سئوی سایت استراتژی سئو، جزئیات این مورد را در جدول قیمت هر بسته خدمات سئو ببینید. لینک اطلاعاتِ بسته های خدمات سئو)
برخی سئوکارها با تکنیکهای سئوی کلاه سیاه در برخی موارد میتوانند سایت شما را در زمان کمی به نتایج صفح اول گوگل بیاورند.
اما بعد از گذشت چند ماه وقتی گوگل رفتار کاربران سایت را آنالیز کند و به تجربه کاربری و UX سایت امتیاز دهد، ممکن است سایت با افت جایگاه بسیار شدیدی مواجه شود و حتی ممکن است توسط گوگل، جریمه یا پنالتی شود که در این صورت به ندرت میتوان آن سایت را مجدد در موضوع مرتبط، سئو کرد.
لذا توصیه میشود از خدمات سئوی قانونی و کلاه سفید استفاده کنید که دچار جریمه گوگل نشوید.
سئوکار باید گزارشی ارائه دهد که نشان دهد ورودی های سایت از گوگل را بیشتر کرده و همچنین کلماتی که در حال سئو کردن است، رتبه آن کلمات در گوگل در حال ارتقا به سمت جایگاه یک نتایج گوگل است.
تذکر: ملاک سئوی درست، افزایش ورودی ها از گوگل و همچنین بهبود جایگاه سایت در کلمات کلیدی است و نباید از سئوکار انتظار داشته باشیم رتبه 1 گوگل را وعده دهد زیرا این مورد، دست سئوکار نیست.